1:a Advent

Hejsan!
Idag är det redan första Advent. Ingen snö på marken fortfarande rätt varmt ute, vilket jag personlig ändå tycker är skönt. Jag tycker inte om snö och kyla. Men en sak som är bra med snön är att det bli ljusare ute. Men får gärna vara en grön jul i år, för mig spelar det verkligen ingen roll faktiskt.
Idag har jag verkligen inte gjort mycket, har typ legat i sängen hela dagen.. Vilket är sjuktdåligt av mig kommer gå dåligt att sova i natt lr kommer somna sent. Men jag har iaf hunnit sätta fast cykellysena, packat ihop disken, ätit middag. Nu snart ska jag packa ihop tvätten, har tvättid imorrn 10.00-13.00, ska städa lägenheten då oxå.
Imorrn har Linnea fotbollsträning igen på kvällen. Så imorrn ska jag nog gå ut och gå orkar inte dra på gymmet själv. Men måste verkligen träna känner mig sjuktdålig på att träna. Alla min vänner kommer typ hålla på med fotboll jag själv kan inte pga min knän så jag måste satsa på hålla igång på nått annat sätt. Men känner verkligen inte taggen på att gymma själv. Men ska nog klara det oxå. Men den här veckan är Linneas sista på praktiken så vi kommer kunna gymma på dagtid nästa vecka och jag är verkligen supertaggad.
Ska försöka kliva upp tidigt och träna då så man får lite rutin i kroppen. Jag vill verkligen vara en morgonmänniska och sköta kosten, för man mår verkligen 10ggr bättre om man käkar frukost/mellanmål/lunch/mellanmål/middag/kvällsfika och dricker vatten under dagen. Så ska försöka bättra mig. Någon som har tips på hur man gör för att bli en morgonmänniska?
Nu ska jag packa ihop tvätten sen fika nått sen blir det att försöka sova.
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0