8November

Hejsan!

Sjuktdålig uppdatering, måste skärpa mig.

Igår så blev det lugnt hela dagen, handla på maxi, sen 1timmas promenad runt kinabron med Linnea.

Idag tog jag det lugnt gjorde inte så mkt som vanligt. Fixa middagen när Linnea kom hem. Skynda på IKSU gymmade ben, ett riktigt tungt benpass. Tog 120kilo 3*6 i benpressen så är nådigt stolt över mig själv att jag orkade. Så nu väntar jag att träningsvärken ska komma.  Lär inte kunna kliva upp ur sängen imorrn. Men det är nice att veta att träningen ger nått.

Efter vi vart på IKSU så kom Em och Ida hit och hälsade på, dom hade med sig kinamat. Vilket var sjuktgott kan jag lova. Vi kollade på Desperate Housewives och snackade massa.

Imorrn blir det att kliva upp kl.9, ska hinna duscha, käka och fixa mig innan möte på Lernia med jobbcoachen. Sen 13-16 har jag tvättid så ska städa och diska ordentligt här i läggan. Är sjuktless på att det alltid är stökigt och massa disk. Sen kanske det blir en promenad oxå får se om jag hinner. Sen blir det att fixa middagen innan Linnea kommer hem så att vi kan dra på IKSU på direkten när vi käkat. Är Greys imorrn kl.21 så ska försöka hinna hem till det.

Nu blir det kika på lite bloggar sen sova.

Pusshej!

//Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0