Dagens träning avklarad!

Hejsan!

Hade skrivit ett inlägg skulle just publicera det då jag lyckas ta bort all text.. Fan vad less man kan bli.. Menmen bara försöka skriva igen.

Jag har iaf gjort 3:dje gympasset för vecka. Var ett jobbigt mage/rygg pass men det ger ju resultat, så är bara nöjd. Älskar verkligen att träna, mår så sjuktbra av det. Älskar verkligen att jag har min syrra att gymma med. Att träna med någon är bra, man kan puscha varandra så mkt. Vilket jag och min syrra gör. Love it!



Älskar dig syrran!

I helgen består träningen av promenader. Kommer försöka gå långt med hundarna så de oxå får ordentligt med träning. De ska ju ha minst 2h promenad per dag. Ska även dra med mina föräldrar och syskon så de oxå får motion.

Ska även ta bilder nu när jag är hem så jag har nått att lägga upp på bloggen. Har ju kamera på mobilen så kan inte skylla på att jag inte har kamera.

Sov gott!
//Jenny




Kommentarer
Postat av: Elin A

haha, jag är fortfarande sjuk(a)

2011-11-18 @ 01:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0