Dagens träning!

Då ligger jag äntligen i sängen. På IKSU körde vi mage/rygg och det gick bara bra. Känner av träningsvärken i benen sen gårdagens pass och har redan börjat känna av dagens pass. Men det är bara bra att man får träningsvärk då vet man ju att man satsat hårt.

Hade tänkt lägga ut en bild på det jag fikade efter träningen men orkar inte föraöver bilderna från mobilen just nu.

Imorrn ska jag på jobbcoach möte kl. 11 sen ska jag och hälsa på Caroline och Alejandro en stund. Linnea kommer inte hem till middagen imorrn så måste käka själv. Jag vet inte riktigt när hon kommer hem. Men blir iaf inget IKSU imorrn. Lr jag kanske drar dit på spinning själv. Men får se hur jag mår imorrn.

Åh, jag är redan hungrig ändå fast jag fikade innan jag gick och duschade. Fan vad less jag blir.. Jag är typ alltid hungrig när jag ska sova.. Men bara att sova, så jag kan kliva upp och käka frukost imorrn.


Ge mig sol och värme!
Gonatt!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0