Har tråkigt.

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.

Humör just nu: Glad.

Favoritgodis: Hallon/lakrikts döskallar!
Är det nåt du absolut inte äter: Fiskbullar.
Kläder just nu: Mjukisbyxor och linne.
Musik just nu: Spotify.
Vad sa du senast: var när jag snackade med Linnea på telefonen, så var ett tag sen, minns inte.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ingenaninf faktiskt.
Sommarplaner: Haha sola och bli brun.

Fisk eller badkruka: En riktigt badkruka måste jag säga.
Saft eller alkohol: alkoholen jag gillar smakar saft så måste nog säga saft då ;)

Hur många kuddar sover du med: 3st
Favoritväder: Sol, varmt och vindstilla.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Min mamma (för att hon kan verkligen allt) lr hon är ju ingen sak men ändå, skulle ta med mig mat/vatten så jag skulle överleva och sen det sista skulle nog vara en uppblåsbar båt ;) haha nääe men har faktiskt ingen aning :P
Spelar du nåt instrument: Spelade gitarr från 4an-8an.
Morgon- eller nattmänniska: Är nog en nattmänniska men ändå inte kan typ sova 24/7 :O
Sparare eller slösare: Det beror på, försöker spara eftersom jag inte har nått jobb. Men tyvärr så lyckas man ju ändå slösa på saker, men är ändå nödvändiga saker så skulle säga att jag är en sparare.

Bästa film: A walk to remember! Jag saknar dig! I rymden finns inga känslor! Finns många fler men det är några.
Tror på liv på andra planeter: nja, vet inte.. Tänker inte direkt på det..
Har du några homosexuella vänner: Näe, inte vad jag vet iaf
Tror du på mirakel: Ibland kanske.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Ser du på kärleken som ett misstag: näe, det gör jag inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vet att jag vill ha barn men inte hur många det får tiden avgöra.

Bio eller promenad: Bio är mysigt.
Är du kittlig: Ja, väldigt kittlig.
Snarkar du? haha folk säger att jag gör det.
Stjärntecken? Oxe
Rädd för insekter? Kan jag lova att jag är.
Äckligaste insekten: Alla är lika jävla äckliga
Största svaghet: Lättskrämd som fan.
Det här är jag bra på: Sova.

Bästa bok? Twilight.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Vad vill du jobba som? Vill jobba i en klädbutik just nu. Men kan även tänka mig att jobba som personligassisten.
Chips, morötter eller godis? Morötter, men godis ibland
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Nej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Vill tatuera mig, har inte riktigt bestämt vart än.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Förut var jag världbäst på att ha välstädat men nu kan jag inte påstå det. Men försöker iaf hålla ordning i läggan.
Gungar du på stolen? Gjorde förut men har slutat.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Skulle vara en häftig upplevelse men tror fan inte jag skulle palla är sjukt höjdrädd.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Äter jag ordenligt är det med vänster annars med höger.
Är du rädd för blod? nja, inte direkt. Men skulle det vara mycket blod skulle jag nog tycka att det var äckligt.
Saltar du på maten? näe, bara om det är pommes lr nåt sånt. Men händer inte så ofta längre.
Gillar du att sjunga? haha aa, men suger på det.. Låter verkligen förjävligt.
Anser du att du är stark? Ganska men inte jätte.

Brukar du sola? Försöker men ger upp eftersom jag inte blir direkt jättebrun.
Vad gör du om du får hicka? Brukar hålla andan typ.
Röker du? Nej, har aldrig gjort och kommer inte göra heller.
Snusar du? Nej, aldrig testat och kommer inte göra det heller.
Använder du knark? Nej, aldrig i hela mitt liv att jag ska använda det.
Kaffe, te eller inget? Brukar dricka te ibland.

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Anonym

var tvungen att städa ur gamla lägenheten.. :(

2011-11-30 @ 22:27:08
URL: http://annickamakslahti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig lista. Jag lånar den till min blogg.

2011-12-02 @ 10:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0