Helgen!

Hejsan!
I fredags var det som sagt utgång med Linnea, Em, Ida och Annicka på Allstar. Var mycket folk där, litet dansgolv. Men måste säga att när vi kom dit så var det lång kö in men det gick väldigt fort att komma in ändå. Nackdelen med Allstar var det lilla dansgolvet och att det var många äldre gubbar där. Men tyckte ändå det var okej där.
Efter Allstar så blev det efterfest på designhögskolan med några stycken blev snack och bastu. Sen blev det att gå hem till Ålidhem. Var storm ute, vi skulle gå genom resecentrum men de öppnade inte förrän 5.30 så vi gick till typ sofiehem tror jag. Kom hem typ vid 6 på morgonen. Då blev det att käka lite mackor och yoghurt sen sova.
Lördagen blev det att sova rätt länge. Linnea for och städa vid 11, Annicka drog vid 13-tiden ungefär. Jag gjorde inte så mycket. Sen på kvällen blev det att ta det lugnt. Bjöd Em på tacos sen såg vi "Så mycket bättre", "Freaky friday" sen kikade jag och Em på "En värsta pojkväns akademin" och Linnea sov ett tag sen kikade vi runt på Fb ett bra tag. Sen somnade Em på soffan. Vid 3 tror jag vi alla somnade.
Jag & Em i fredags!
Linnea & Annicka!
Ida!
Är bilder från mobilen så är inte direkt bra kvalla!
I fredags köpte jag lite träningskläder från Stadium!
Här är en bild på en adidas tröja som jag ska ha när jag är ute och går/springer.
Sen köpte jag ett träningslinne och ett par träningstrosor som sponsrar rosabandet.
Kan ta kort på de grejerna senare.
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0