Jobb

Hej igen!
Chefen ringde igen vid 12, blir ännu mer jobb 10arbetspass inbokade i kalender, vilket är skönt behöver pengar och det är dessutom roligt att jobba. Så blir att "flytta" hem till Brände den 11december eftersom jag ska jobba i Ånäset alla pass förutom 1. Men jag är taggad på att jobba vill tjäna egna pengar.
Har legat i sängen nu i 2 timmar och försökt fixa mitt CV & PB. Går framåt sakta men säkert så innan måndag ska jag nog ha fixat allt. Längtar tills det är klart så jag kan börja söka jobb.
Har druckit vatten så jag behöver på toaletten igen.. Har redan vart på toa 2ggr sen jag vaknade kl.9 helt sjukt.
Var sjuktstolt över mig själv att jag klev upp 9 men somnade visst efter frukosten och sov i 2 timmar. Kan lova att det var skönt men jävligt onödigt... Men idag blir det ingen promenad är helt slut i benen dessutom regnar det och blåser ute.
Men kom på nu att det är underbart att jag ska hem till Brände då blir det ut och motionerna med Ditte och Busan. Jag längtar! <3
Älskar er!
Ikväll när Linnea kommer hem blir det att baka!
Näe, nu blir det toaletten.
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0