Måndag

Hejsan!

I fredags blev det utgång på Corona med Linnea, Ida och Em.

I lördags vart det promenad med Linnea runt Kina bron sen handla vi massa gott för kvällen på Ica. När vi kom hem blev det att fixa ordning middagen som blev kyckling och potatisklyftor, var supergott! Sen kom Em förbi och höll oss sällskap på kvällen vi kollade på Så mycket bättre och dumpa honom. Vet inte riktigt när hon for hem men var rätt sent.

Igår vaknade jag jättetidigt av att jag hade fått ont i örat igen. hatar det verkligen... Så i när jag skulle sova igår var jag tvungen att ta ipren osv. Men lyckades tillslut somna, men gick inte bra att kliva upp tidigt idag.

Men nu har jag iaf hunnit duscha och nu sitter jag och käkar frukost. Tilda kommer och hämtar mig vid 13-tiden ungefär, blir stan då. Men ska inte shoppa nått måste hålla i pengarna jag har kvar.

Nu ska jag käka klart och kolla bloggar och sånt innan hon är här.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0