Onsdag

Hallå!

Nu har jag vart på jobbcoach möte och det gick bara bra. Nu ska jag bara fixa allting innan måndag den 5/12 då mitt nästa möte är.

Nu väntar jag på att Caroline ska svara på mitt sms sen blir det nog att börja gå till Carlshem och hälsa på henne och Alejandro, var ju ett tag sen jag var där.

Shit, kollade just ut genom fönstret blåser som fan ute... Men är ändå 4+ grader ute. Är helt sjukt vad vädret är konstigt. Tänk ändå att det är den 23 november nu och ingen snö.. Helt galet. Men jag är ändå glad. Tycker inte om snö.. Lr förresten är kylan som är värst...

Ska börja göra mig klar.

Dagens out-fit, fast har håret i en boll istället för fläta!


Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0