Onsdag

Hejsan!
Helt otroligt att jag är vaken nu. Vaknade innan 9 stängde av alarmet, för att få sova vidare. Men sen kl.9 ringde chefen från hemtjänsten och frågade om jag ville jobba i Ånäset den 19, 21 & 22 var även den 23 december men hade redan tackat ja till att jobba i Bygdeå. Men det är bra att tjäna lite pengar nog för att de kommer in på kontot i januari men behöver ju pengar då oxå.
Nu ska jag göra ordning lite frukost sen får jag se vad som händer. Blåser ute så får se om jag orkar mig ut på en promenad. Just nu känns det inte lockande, men kan bero på att jag har ont i huvudet. Ska iaf försöka fixa mitt Cv och mitt personligabrev.
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0