Onsdag

Hejsan!

Mötet med jobbcoachen gick bara fint. Så nu blir det möte varanann vecka och workshop varje vecka. Nästa vecka blir det workshop tisdag och torsdag. Känns jobbigt men ska göra det bästa av det iaf.


Hade tvättid kl.13-16 idag så har även diskat och städat i läggan, det är bara sovrummet/tvrummet kvar att städa så ska göra det imorrn. Kan ju inte dra fram dammsugaren nu, hade garanterat grannarna klagat.

På IKSU ikväll blev det armar/axlar och Cardio 20min.

Sen jag kom hem har jag hunnit fika sett Greys och nu ser jag på Body of proof. Sen blir det att sova så jag tar mig upp imorrn. Funderar på att köra spinning imorrn men tar nog 1 timmas promenad istället om det inte regnar. Är även sugen på att baka så kanske ska göra det imorrn.



Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0