Time to sleep!

Så nu är det dags att sova så jag lyckas ta mig upp 9 imorrn. Hade tänkt dra ner på stan imorrn men får se om jag orkar hittar ingen att gå med. Kände mig inte taggad att gå själv heller.
Men det löser sig nog.

Idag har jag hunnit städa läggan, diskat och möblerat om lite oxå.

Blev även en sväng på IKSU, körde armar/axlar och 20min Cardio så träningsvärken är på g. Har träningsvärk sen benpasset igår.

Imorrn blir det IKSU då blir det mage/rygg. Kanske tar mig en promenad själv runt Kinabron imorrn på dagen, om vädret är bra vill säga.

Internet har inte vart på topp idag i läggan. Men nu verkar det funka.

Näe nu blir det att sova.

Gonatt, Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0