Tränat!

Så nu har jag gjort 3:dje gympasset för veckan. Vilket var hur skönt som helst. Älskar verkligen att träna!

Måste bara säga att vissa gymmar så jävla roligt så jag tror jag dööör!! Kunde verkligen inte sluta skratta.. Haha

Sen en annan sak när jag lix snackar om gym.. Vad är grejen med att gymma barfota???? :O Det är så fruktansvärt äckligt tycker jag... Hur svårt kan det vara att skaffa sockar/skor???
De som gymmar barfota får ett STORT - av mig... USCH!!!


Näe, nu blir det att duscha sen sängen.. Imorrn ska jag till min mormor och tvätta sen blir det systemet en sväng, måste skaffa nått att dricka till kvällen. Blir som sagt utgång på Allstar. Hoppas verkligen det levererar imorrn, annars blir jag besviken. Hehe

har inte lagt in några nya bilder så den får duga.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0