Tränat!

Så nu har jag gjort 2a gympasset för veckan och det blev armar och axlar med hantlar. Känner att träningsvärken är påväg. Även cardio i 20 min. Nu är jag hemma och har sett Greys och kollar nu på Body of proof har även fikat. Sen när det är slut blir det att duscha sen gå i säng.

Imorrn ska jag kliva upp vid 9 och äta frukost i lugn och ro. Känner för att ta en promenad innan jag ska på mötet kl.13 men får se hur jag känner mig imorrn.

Kollade på bostadens hemsida idag, lägenheterna jag kikade på igår var borta idag... Hoppas att det var fel på sidan bara.
Är sjukt sugen på en ny större lägenhet. Men för att kunna ha en större lägenhet behövs ett jobb först och främst.
Men jag kan ju alltid klicka i att jag är intresserad för man kan ju tacka nej.

Imorrn får jag pengar från försäkringskassan så blir att lägga undan direkt på sparkontot.
Nu gäller att hålla hårt i pengarna!

Nu börja Body of proof om så ska kika på det.
Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0