18 Oktober

Tjoohoo!

Till middag blev det bakad potatis med kryddig skinkröra och avokadosallad.
Rekommenderar verkligen den röran och salladen den var jättegod.

Hann diska undan allt innan middagen oxå, vilket var skönt.

Sen blev det IKSU och gymma ben sen hem och se tv och käka lite kvällsfika.

Blev dyngsur när jag cyklade från IKSU, hatar verkligen när det regnar och värst är det när det blåser oxå :(


Men nu ligger jag i sängen och kikar på tv och kollar runt på datorn. Snart blir det att duscha sen sova.


Imorrn blir det att dra och hjälpa mormor i nya lägenheten. Så ska upp tidigt så jag hinner så mkt som möjligt under dagen.

Saknar mina älsklingar som fan!!!





Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0