4 Oktober tisdag

Blev väckt 6.50 idag av mamma som ringde och sa att jag kanske skulle få jobba. Somnade om och vaknade inte förrän vid typ 12-tiden. Hade missat samtal från Bygdeå så missade chansen att få jobba idag och imorgon, vilket sög ganska så hårt. Behöver ju pengarna.. 

Mamma var tvungen att åka in på Nus idag eftersom hon hade feber pga njurstenen men hon blev iaf inte inlagd. Så hon och pappa kom förbi en sväng och fikade de hade köpt bullar. Det är ju kanelbullensdag idag så det var ju riktigt gott.
Hade ingen ny bild med båda er på så den här får duga.


Jag älskar er!

Menmen måste skärpa mig och stiga upp i tid på morgonen så att jag hinner göra nått och inte sover bort hela dagen + måste jag sköta kosten bättre. Frukosten är ju det vitkigaste målet på dagen. 

Imorrn ska jag försöka kliva upp kl.9. käka frukost gå ut och gå en sväng så jag blir lite pigg sen måste jag verkligen försöka mig på ett personligtbrev. Sen ska jag börja förbereda middagen så att det nästan är färdigt när Linnea kommer hem från jobbet.

Kanske ska kolla om någon vill hitta på nått imorrn på dagen. Är ju så tråkigt att inte ha nått att göra så då lägger jag mig och sover istället.

Måste packa tvätten som jag ska ta hem till Brände och tvätt på torsdag. Är sjuktdåligt med tvättider här i stan.
Kanske blir att städa lägenheten imorrn så det är gjort till på fredag. Men får se måste ju ta mig upp imorrn oxå.



Tagga fredag nu!!!
Sovgott!

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Anonym

taggaaaaa. asså nu går dagarna skiseggggt bara för att man är taggad. blä!

2011-10-05 @ 05:44:31
URL: http://annickamakslahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0