6. Min bästa vän

Min bästa vän är helt klart min storasyster Linnea!

Utan henne skulle jag verkligen inte klara mig, hon finns alltid där för mig. Kan berätta allt för henne.
Som hon skrev på hennes blogg, det känns verkligen som att vi är tvillingar.

Vi har gjort allt med varandra, när vi gick låg-och mellanstadiet så gick vi i samma klass. Vi har spelat fotboll i samma lag hur länge som helst. Vi gick samma gymnasium. Finns mycket mera vi gjort oxå.

Klart vi bråkar men det gör alla. Men det bästa med Linnea är att vi inte kan vara sura/arga på varandra länge vi börjar skratta efter ett tag. Älskar att vi inte är långsynta då hade vi nog inte vart lika bra vänner.

Är verkligen inte hel utan dig!

Jag älskar dig Linnea!






//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0