Måndag 30oktober

Tjoo!

På fredagen tog jag bussen hem till Brände. Där blev det att duscha hundarna och vara med familjen. Sen på lördagen blev det Brednoret och gratta Caroline som fyllt 22år och hennes son Alejandro som fyllt 1 år. Sen blev det hem och packa och fixa middagen sen efter det for jag, mamma och pappa0 till Ånäset plocka upp Ida sen till Brednoret och hämta syrran, Patrik och 2 vänner till de som skulle på puben i Sävar. Sen lämnade mamma och pappa mig och Ida i läggan. Där var redan Linnea, Annicka, Em och Tilda. Så jag skynda att duscha och göra mig.
Sen tog jag, Linnea, Ida, Em och Annicka bussen till Corona vid 22. Sen där inne blev det dans hela enda tills de stängde. Då blev det max för att käka lite.

Söndag blev det bara att ta det lugnt. Blev en promenad runt kinabron med Linnea sen åkte vi och handlade på maxi.

Idag har jag inte gjort speciellt mkt. Nu blir det IKSU en sväng iaf. Behöver träna nu efter helgen.

Ska försöka lägga ut bilder när jag fört över de till datorn.

Nu ska jag skynda byta om.
Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0