Onsdag

Hejsan!

Sjukt dålig uppdatering som vanligt... Ska försöka skärpa mig.

Har skippat IKSu i veckan vilket jag hatar, vill verkligen träna... Men min hals har dödat mig sen i helgen. Har gjort sjuktont att svälja.. Så har valt att försöka bli frisk istället.

I måndags så gick jag och Linnea en promenad runt kinabron så har rört på mig lite iaf.

Igår så blev det stan vid 12 för att käka lunch med Linnea sen clas olsons en sväng sen arbetsförmedlingen kl13 för möte med min handläggare.

Blir så att jag ska gå hos jobbcoach även fast jag egentligen inte vill men blir bäst så helt enkelt eftersom att facket kommer säga nej om jag ska söka praktikplats. Så ska kämpa med jobbcoach till januari lr jag hoppas på få jobb innan det.

Imorrn blir det att kliva upp 9 duscha och fixa sig sen blir det stan gå på stan med Ida.

Taggar fredag då ska jag åka buss hem till älskade Brände!!! Saknar min älsklingsvovvar. PÅ lördag blir det Brednoret och fira Caroline och Alejandro.

Senpå kvällen ska mamma och pappa på dans i Umeå så får skjuts av de så jag kan dra på Corona med de bästa.

Nu blir det att sova.

Gonatt, sovgott!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0