Onsdag

Hejsan!

Tror ni jag lyckades kliva upp kl9?

- Nej! det gjorde jag verkligen inte klev typ upp vid 12 istället.. Blir så himla irriterad på mig själv..

Jag hann iaf  gå en promenad idag. Skulle gå runt nydala men de har typ stängt av vägen så orkade inte söka nån annan väg runt så gick till strömpilen istället så blev 1timmas promenad idag. Tänkte hälsa på Caroline men hon var inte hemma. Så ska förbi där på fredag istället.

Jag har tyvärr inte skrivit ett personligt brev än heller... Måste göra det innan måndag...

Nu ska jag sova ska upp kl.7 imorrn. Ska hem till Brände och tvätt och vara med mamma, Ditte, Busan, Chilli och Curry. Sen kanske lillebrorsan oxå är hemma så han kan fixa lyserna på bilen.

Sovgott alla! Puss!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0