Tisdag 11Oktober

Hejsan!

Mormor ringde imorse innan 9 och ville att jag skulle köra nå blommor till Caroline. Så ställde upp och skjutsade mormor till hennes nya lägenhet och hjälpte henne med några kartonger och kassar. Sen skyndade jag vidare till Caroline och Alejandro och var där ett bra tag. Sen blev det hem och fixa middag efter 16. Har bara tagit det lugnt efter det och sett tv.

Hade även fått mail från skatteverket, tydligen hade min flyttanmälan inte gått igenom ändå fast jag gjort exakt samma sak som Linnea. Så blev lite smått irriterad. Men ringde iaf till en snubbe som skulle fixa det. Hoppas bara inte det här sabbar min chans till jobben jag sökte. Då blir jag jävligt less.

Tänkte bjuda på en bild på söta Alejandro men hade tyvärr inte mobilsladden här. Så får bli en annan gång.

Nu ska jag gå och kika om jag hittar nått att käka är hungrig.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0