1September

Hejsan!

Torsdag.

Tiden går så sjukt snabbt, jag hinner inte med.

Har hängt på iksu varje dag igår gymmade jag och Linnea åp dagen sen körde vi spinning på kvällen. Kan lova att min kropp är helt mördbultat.

Idag var vi och gymmade armar, fick iaf mindre träningsvärk där men i ryggen blev det värre.

Idag åkte vi hem till Brände en sväng innan träning och gick på en promenad med Ditte och Busan.
Sen blev det att kolla på träningen med Annicka lr vi satt mest och snackade om allt mellan himmel och jord.

Imorrn blir det ta det lugnt på morgonen sen gymma en sväng sen blir det nog stan och fixa förköp till Corona om det finns några kvar. Sen blir det nog att shoppa lite.

Ska börja lägga ut bilder när jag orkar lägga över från iphonen.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0