Onsdag 28 September

Idag har jag hunnit vara på Af och skrivit in mig igen så jag får ersättning och kan söka på jobben som kommer ut på fredag. Sen blev det att vara med Ida på stan vi tog även en fika på Waynes. Tog bussen hem vid 5-tiden. Fixade tvätten som jag ska tvätta imorrn, sen kom Linnea då fixade vi middag, blev fisk och potatis.

Efter 7 kom Em och hämta mig och Linnea då drog vi på Iksu och gymmade armar. Imorrn kommer jag ha sjuk träningsvärk, den har redan börjat komma känner jag.

Tvättid imorrn 10-13. Sen efter det nångång kommer Tilda och hämtar mig. Bra att jag har nått att göra så jag inte lägger mig och sover. Hade lätt gjort det om jag inte haft nått att göra.

På fredag blir det bio med brudarna.

Nu ska jag kolla bloggar och kolla på tv innan jag ska sova.

Sov gott!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0