Tisdag 27September

Hejsan alla!


Lönen kom in på mitt konto idag, följde min lillasyster till tandläkarn sen till Öb, stan och strömpilen. Hon skulle shoppa blev jag som shoppade som en galning. Så nu måste jag hålla igen på pengarna.


Köpte: 2par skor på Din sko som jag och Linnea ska dela på lr var tanken iaf.
2 st bh:ar på HM och 1 svart body.
En ny lip finity penna på maxi.
På ÖB köpte jag bla. rakblad, tavlor, ansiktsmaskar, hårmaskar, deo och massa andra grejer.

Kan lägga upp bilder på grejerna senare.

Ikväll så har jag vart med Em, Annicka och Linnea vi har sett idol, spelat wordfeud, kollat skolkataloger och ätit gott.

Nu ska jag kolla på criminal minds sen blir det att sova måste dra ner på af imorrn och skriva in mig så får ersättning och kan söka jobben som kommer ut på fredag.

Pusshej!

//Jenny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0