22AprilSöndag!

Hejhej!

Idag hann jag med IKSU, körde mage/rygg. Efter gymmet kom Mikael och Helena och hämtade oss. Blev det hem och fixa middagen som blev tagliatelle med kyckling, rödlök och fetaost. Tyvärr tog jag ingen bild på maten men kan säga att det var jättegott. Sen till efterrätt blev det äppelpaj med glass.

Efter dom hade farit så kom mamma och pappa, då bjöd Linnea på vinbärskakan hon bakat och jag på kaffet jag hade bryggt åt dom. Dom hann tyvärr inte smaka min sockerkaka. När dom hade farit for jag och Linnea på Maxi och handlade sen blev det att tanka bilen.

Dagen bjöd på jättefint väder kände bara hur pigg man blev av solen och värmen. Älska sol och värme!
Tyvärr regnar det nu men bara hoppas att det är fint väder imorrn igen.
Jag hoppas verkligen att snön har kommit för sista gången. Vill inte ha snö på min födelsedag, som inte är så himla långt borta.

Nu ska jag försöka sova så jag tar mig upp 9.00 så jag hinner gymma innan jag ska på möte på Norrlands miljövård. Sen blir det att åka till Bygdeå och jobba 16-21. Känns bra att fara och jobba lite nu och då så man friskar upp minnet innan jag ska jobba där i sommar. 

Bjuder på en bild på mig för några år sen!

Gonatt å sovgott! 

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0