23AprilMåndag!

Hejsan!

Klev upp efter 10 imorse, hade lyckats stänga av alarmet i sömnen, så hann inte med gymmet men tog en promenad runt kinabron istället och det tog drygt 1h. Sen när jag kom hem så blev det att snabbduscha och ta en banan sen fara på mötet på Norrlands miljövård. Nu är jag hemma igen och ska bara ta det lugnt innan jag fixar middagen. Blir att fara till Bygdeå efter kl.3 så jag hinner läsa lite innan jag börjar jobba kl.16.00.

Idag är det 2år sedan jag tog körkortet!
Ska nog fira med lite sockerkaka som jag bakade igår.

Nu kom posten oxå, ska gå och kika om det var nå intressant.


En fin bild på Ditte från 2010!
Pusshej! 

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0