24AprilTisdag!

Hejsan!

Smidig som jag är imorse lyckades jag försova mig från workshopen så missade den. Vaknade vid 12 och fika sen drog jag på Iksu och gymmade armar och överkropp.

Sen ringde mamma så blir jobb i Bygdeå imorrn 12-21. och 7.45-16.45 på torsdag. Kunde inte tack ja till jobb på fredag eftersom jag redan bytt bort 2 pass på APL i veckan och kändes dumt att byta bort det 3:dje oxå. Men kanske blir jobb på lördag om dom behöver fast då blir det bara på dagen eftersom det troligtvis blir utgång på kvällen.

Men man kanske ska försöka sova så jag tar mig upp kl.8 och gymma sen blir det jobbcoach kl.10. sen direkt till Bygdeå efter det.



Snälla ge mig sommar nu!

Gonatt å sovgott!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0