Jobbat!

Hej igen!

Nu ligger jag ner bäddad i sängen och ska alldelens strax försöka sova.

Jag jobbade 16-21 i Bygdeå och det gick bara bra även fast jag var där sist i januari. När jag kom hem blev det att ta en ipren och fika lite. Nu ligger jag som sagt i sängen och hoppas på att få somna snart så jag kan vakna upp imorrn utan huvudvärk.

Måste komma ihåg att jag har workshop imorrn 10-12. Sen efter det blir det Iksu med Linnea. Sen på kvällen ska jag nog försöka mig på att baka banankakan, fick receptet av Caroline idag. Så när jag lyckats baka den ska jag bjuda över henne på fika.

Men nu blir det att sova så jag tar mig upp imorrn.

Gonatt å sovgott!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0