Måndag 2April

Hejsan!

Idag har jag legat i sängen alldelens för länge. Men lyckades kliva och fixa ordning lite i läggan och lagade middag till mig och Linnea. Sen har jag även hunnit en sväng på IKSU och tränat med Em. Det kändes att det var några veckor sen jag var där kan jag lova. Men det ska bli ändring på det, känner mig så sjuktotränad just nu!

Nu ligger jag i sängen och ska alldelens snart lägga mig och sova efter som jag ska upp tidigt imorrn för att hjälpa till på Stadium och inventera med Linnea. Börjar kl.5.30 och bussen går 5.15 från Nus så måste senast gå hemifrån kl.4.45.

Usch känner att det kommer bli jobbigt men det blir ju vad man gör det till. Ska försöka dra på IKSU när jag kommer hem vid 11 :) så har jag hunnit träna innan jag ska iväg på nästa jobb.

Men nu är det dags att sova.

Sov gott!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0