Onsdag 18:de April!

Hejsan!
Det är ett tag mellan gångerna jag skriver. Men känns lite meningslöst att skriva samma saker varje dag.

Men idag har jag iaf tagit tag i mitt liv. Har vart på viva vägledning och kollat så min ansökning till hösten hade blivit rätt. Vilket den hade så nu är det bara att hoppas jag tar mig in. Jag är riktigt taggad på att börja plugga. Men innan det så ska jag jobba hela sommaren på hemtjänsten i Bygdeå. Det känns som att livet går framåt nu.

Först innan det ska jag jobba klart på Norrlands miljövård på APL. Där jobbar jag 3dar/veckan vilket är riktigt skönt blir som lagomt. Och dessutom är det bara 3h oxå. Men jag klara av att leva på det oxå. Så blir lugnt nu tills jag börjar på semesterschemat på hemtjänsten jag hoppas jag får 100% båda perioderna det skulle vara kung. Vill tjäna pengar!


Så jag är nöjd med mitt liv just nu!



Men jag skulle inte tacka nej till sommarn och värmen, kan det inte bara sluta snöa?


Pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0