sova kanske?

Hej igen!

Nu kanske det är dags att sova så man tar sig upp imorrn. Ska nog dra en sväng på IKSU och träna känner att det behövs efter gårdagens pizza och kladdkaka m.m.

Sen har jag inte tagit mig tid och träna sen jag var där i onsdags och körde ben, men har ju haft sjukasteträningsvärken efter det träningspasset oxå. Men jag vet ju att man ska träna så går det ju om. Men har sovit för länge på dagarna och jobbat på kvällen så har som vart svårt att träna utan att behöva stressa. Så har skippat det för att slippa stressa, hatar verkligen att stressa. Men nu till veckan ska jag skärpa mig och kliva upp i tid så jag hinner träna och äta ordentligt. 

Näe, nu ska jag sova så jag får kliva upp och käka frukost imorrn. Känner att jag är hungrig nu, har ätit dåligt idag.

Gonatt å Sovgott!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0