Tisdag 10:de April

Hejsan!

Har inte skrivit på en veckan.

Helgen spenderade jag i Brände med mamma, pappa, Elin och hundarna.
Fredagen: grillade vi hamburgare. Promenad med Elin och hundarna 4km. Lördagen: promenad mamma, pappa, Elin och hundarna 6km. Middag kyckling och klyftpotatis. Såg filmen "En dag" med Elin. Söndagen promenad mamma, pappa, Elin och hundarna. Jag och Elin tvättade bilen som jag tog till stan. Körde till stan vid 15.30-tiden.

I stan blev det att storhandla på Maxi med Linnea och panta alla våra pantburkar vi hade.

Måndagen blev det att shoppa på stan, Maridal & Ersboda. Köpte en ny parfym på Kicks. Ny träningst-shirt, träningslinne och en rosa sportbh på Stadium.

Sen på kvällen skjutsade jag Linnea till T3arena sen åkte jag hem och mamma, pappa och Elin kom och hämtade mig vid 18.30. då åkte vi och kollade på Linneas match mot Sunnanå. Efter matchen åkte vi till coop forum och handlade sen följde mamma, pappa och Elin med hit och fikade och tog alla grejer som vi köpt till dom.

Imorse fick jag sms av min chef som vill jag skulle jobba idag på APL eftersom någon var sjuk. Så jag ställde upp. Innan jobbet hann jag och Linnea gymma en sväng på IKSU.

Till middag åt vi hambugare med chiliyoghurt och tomat.

När jag for till jobbet var det uppehåll men sen när jag kom ut från jobbet och skulle köra hem var det riktigt skitväder. Blir sjuktless på snön kan det inte bara bli sommar och varmt nu?!

Om en halvtimma ska jag åka till Haga och hämta Linnea.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0