Tisdag 3April

Hejsan!

Var segt att kliva upp kl.4 imorse, men kom ifall iväg 4.40. Hade hunnit åka bussen från magistervägen men vi ville inte riskera att missa 1:An från Nus så vi gick. Men får väl se det bra att vi fick en skön morgonpromenad även fast det var kallt. Gick iaf jättebra att inventera var klar typ 9.30 så gick och väntade på McDonalds innan jag gick på Burmans och köpte biljetter till Adrian Lux den 13/4 på Corona. Sen tog jag bussen hem. Nu sitter jag och kikar på lite Tv och käkar fil. Ska försöka ta mig iväg till IKSU och träna lite.

Kl.16.16 går bussen till Ersboda där jag ska städa på APL. Jag hoppas det kommer går fort att städa. Sen blir det hem och kika på Desperate Housewives sen sova.

Näe, nu ska jag skynda käka sen skriva upp några övningar jag ska köra på IKSU och skynda dit.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0