Torsdag19April!

Hejsan!

Idag tog jag en sovmorgon som nästan sker varje dag just nu.. Måste seriöst ta tag i att kliva upp i tid, man hinner ju så mycket mera då.

Idag hann jag kliva upp käka "frukost" vid 13 tiden sen fixa lite grejer sen var det bara att åka till jobbet och jobba i 3h, sen direkt från jobbet till Campus för att kolla på Linneas match som tyvärr slutade med förlust 3-0.

Efter det blev det och handla lite på ICA sen hem och käka lite och se tv men även försöka få tillbaka värmen som försvann när jag satt och kollade på matchen.

Imorrn blir det att städa, diska och tvätta innan jag ska och jobba ska nog oxå hinna en sväng på IKSU. Sen får jag se vad kvällen har att erbjuda.

Kan bara säga att jag har sjukaste träningsvärken från gympasset som jag körde igår ben med fria vikter. Röven och låren är helt slutkörda, är jobbigt att gå nerför och upp för trapper ska inte ens tala om att försöka sätta sig ner blir frittfall kan jag lova. Men det är som ändå en skön känsla. Då vet man att det gett nått, så jag är nöjd..

Bjuder på en outfit bild från gympasset igår:


Har på mig min nya sportbh från Stadium!
Tycker den är grymt snygg.
Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0