9AugustiTorsdag!

Hejsan!

Skrev ett inlägg innan jag åkte i väg till mormor med min mamma och pappa men det publicerades inte. Så ger det ett nytt försök.

Imorgon är min sista arbetsdag på min schemarad från semestervikariatet. Sen är jag ledig en vecka innan jag börjar plugga.

I sommar har jag mest bara hunnit jobba och slappa lite. Har som sagt hunnit med stadsfesten i Ske-å, öltältet i Ånäset och Lnlp i Lövånger. Har inte hunnit bada någonting i år förutom när jag var i Turkiet då men det räknas inte.

Känns ändå bra att jag har jobbat båda perioderna i sommar med tanke på att sommaren inte riktigt vart någon sommar så har inte direkt gått miste om någonting.

Måste somna i tid idag ska och jobba 7.45-14.45 imorrn sen ska jag på sjukhuset till min mormor. Har även tvättid imorrn 16-19, ska hinna städa och diska i läggan då oxå.

Ska lägga in lite nya bilder som jag tagit sen i juni. Har tvyärr inte lagt in dom på datorn förrän idag.

Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0