Helgen den 24-26Augusti!

Gokväll alla, hoppas ni haft en underbar helg!
 
I fredags hyrde jag och syrran film på hemma kväll så spenderade kvällen framför hunger games och prot x och massa nötter, godis och kladdkaka. 
 
Lördagen drog Linnea på match tidigt så var hemma själv men drog till Grisbacka och fick min punktering fixade så är nådigt nöjd nu. 
 
Var riktigt fint väder i lördags så drog till öbacka och satt mig vid älven ett tag men kändes rätt ensamt så drog till Caroline och Alejandro. Var riktigt trevligt och måste göras oftare. Blev bjuden på middag vilket var gott och skönt att slippa att ensam. 
 
Sen på kvällen blev det nykter utgång med Linnea och Annicka först Rex men det sög där så vi gick till Tc istället och avslutade kvällen på Teg. Sen när vi åkte hem så blev vi stoppade av polisen för nykterhetskontroll. Och det gick bara bra sån tur va.
 
Nu ska jag dricka upp mitt ingefärs te sen sova så jag tar mig upp imorrn har kursstart på Voms 1. Sen ska vi i gruppen göra klart inför redovisningen som vi har på onsdag.
Hoppas jag vaknar med någon röst imorrn.
 
Gonatt och sov gott!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0