Helgen som varit!

Hejsan!
 
I fredags såg jag snabba cash 2 med Linnea och Elin sen blev det utgång med Linnea, Amanda, Jennifer och några fler på Allstar. 
 
Lördagen så städade jag och Linnea läggan sen på kvällen blev det utgång på Tc. Så nästa helg blir det en lugn helg för min del ska bara ta det lugnt kanske drar hem till Brände en sväng annars tar jag bara en lugn hemma helg. Om inte någon är sugen på att hitta på nått? 
 
Idag så har jag tagit det väldigt lugnt drog till Baloo grillen för att få tillbaka mina nycklar som jag lyckades "tappa" bort igår. Sen gick vi ner till T3arena och kikade på Msks herrar spela mot Örebro. Sen gick vi förbi ok å köpte en burgare sen förbi min mormors lägga och hämtade bilen och for hem. 
 
Nu har jag sovit i några timmar så ska ta mig någonting innan jag ska somna om igen för imorgon börjar allvaret.
 
Måste verkligen ta tag i mitt liv så jag orkar med att plugga. Måste äta bätte å träna. Så från och med imorrn börjar jag. Önska mig lycka till, för det lär jag behöva.
 
 
2 bilder från i helgen!
 
Tänkte bara skriva att nu har ju sommarvärmen kommit vilket är kung!
 
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0