Måndag20Augusti!

Hejhej!
 
Idag var första dagen på komvux. Kändes riktigt bra bara hoppas jag håller kvar motivationen så jag får bra betyg.
Fick litteraturlistan så måste ner på Åkerbloms imorrn och köpa några böcker som jag ska ha på onsdag redan. Sen ska jag ha mitt mentorsamtal på onsdag efter kl 15. Så får då veta hur mitt schema kommer se ut.
 
Ska skynda och fika upp min macka och mjölk sen ska jag borsta tänderna sen skynda i säng, tänkte bara jag skulle uppdatera hur dagen vart.
 
Har även hunnit med ett gympass nu ikväll. Vilket kändes underbart måste ta tag i träningen nu, den gör att jag blir piggare och mår så mycket bättre.
 
Näe, dags att skynda sig. 
 
Hare bra!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0