Måndag27Augusti!

Hej!
 
Idag fick jag min julilön på kontot så har betalat hyran, bensin och teliaräkningen så det är gjort.
Känns skönt att jag har kvar rätt mycket pengar efter räkningarna. Men pengar går tyvärr åt väldigt fort.
 
Jag hoppas jag får csn-bidrag snart så jag har lite inkomst nu medans jag pluggar. Skulle vara grymt skönt om jag klarar mig på bidraget under den här utbildningen. 
Annars måste jag ta lån men det känns som det ska jag bara göra i nödfall.
 
Hade kursstart i Voms1 idag från 10-10.30 ungefär. Sen stannade min grupp kvar på skolan och fixade klart mind-mapen till redovisningen som vi har på onsdag. 
 
Efter vi var klar cyklade jag hem i regnet så var riktigt blöt när jag kom hem så kastade bara av mig alla kläder å la mig i sängen för att jag höll på frysa ihjäl.
 
Har nu hunnit käka middag och skrivit och läst på alla orden vi ska ha till kursstarten i Medicin1 imorrn.
 
Ska plugga lite till på det innan Linnea kommer hem då blir det att dricka lite te för halsen så den blir bättre.
 
Men kommer knappast bli frisk om jag ska hålla på cykla när det regnar och sen typ sitta i dom blöta kläderna på skolan.
 
Får se imorrn om jag cyklar eller kör bil, men ska skaffa parkeringsintyg så jag får parkera billigt. Men känner mig fan lat att köra bil menmen vill inte bli mera sjuk.
 
Imorrn efter kursstarten ska min grupp stanna på skolan och gå igenom voms1 uppgiften så vi kan den tills på onsdag.
 
Chefen svarade på mitt mail idag så kommer få arbetsintyget imorrn eller på onsdag jag hoppas det blir mera än 6 månader så jag får validera äldreomsorgspraktiken, kommer känns grymt skönt då.
 
 
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0