Onsdagen15!

Hej igen!
 
En snabbuppdatering om dagen som vart innan jag ska sova.
 
Dagen blev inte som planerat. Klev inte upp å käkade nått även fast jag är vaken.. Fattar inte varför jag inte kan kliva upp och äta när jag vet att jag behöver.. Blir nådigt less på mig själv..
 
Klev upp vid 16 och fixade middag blev lax, potatis med ägg och grönsaker. Efter middagen blev det en promenad runt Umeå på drygt 2,5 timma. Kändes i benen men skönt var det. Sen när jag kom hem körde jag och syrran plankan *3 så länge vi orkade. Efter det blev det återhämtningsmål och vi kollade på tv3 dokumentären. 
 
Nu ska jag sova så jag tar mig upp senast 9 imorrn vill inte gå miste om fler fina dagar som jag gjort nu tillräckligt. Måste dessutom få ordning på min dygnsrytm så jag klarar av att börja plugga nu på måndag och klarar av att hålla igång träningen så den ger nå resultat. 
 
Gonatt å sov gott!
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0