Tisdag21Augusti!

Hallå!
 
Idag började jag kl.9. Vi hade grupprocess hela dagen, kändes helt okej. 
 
Efter det drog jag hem och sen ner till stan och köpte 2st böcker. Nu ikväll har jag även beställt utbildningspaketet som vi måste ha till hjärt&lungräddningens kursen. Kommer gå pengar som fan till böcker osv. men det är nog värt det i slutet ändå. Så bara att satsa.
 
Imorrn börjar jag kl.9 igen då blir det genomgång på datorn. Sen har vi introduktion på medicin 1 och voms 1. Efter lunch är det studieteknik sen kl. 15 ungefär har jag mentorstid. Måste kolla upp om csn osv. så att jag kan ansöka så jag får nå pengar. 
 
Näe, bäst att skynda sig och sova även fast jag sovit en sväng redan. Känner mig trött men tror att vädret har med det och göra.
 
Gonatt&sovgott!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0