Tisdag28Augusti!

Hallå!
 
Idag är det ingen vanlig dag det är faktiskt min lillasysters 18årsdag! Helt sjukt att min älskade lillasyster Elin redan hunnit bli 18år!! Usch känner mig fan gammal ju..
 
Men Grattis Elin min bästa lillasyster! Hoppas du haft en underbar födelsedag utan att jag vart och hälsat på.
Och jag hoppas du bjuder på tårta när jag kommer hem nästa gång.
 
 
Hade kursstart i Medicin1 idag efter det blev det att snacka lite med min grupp sen ner på stan och träffa Caroline och Carlos sen skjutsade jag dom till Alejandros dagis sen hem. 
 
Har pluggat rätt mycket till redovisningen som vi har imorrn 10.30-11.30. Efter det får jag se om vi ska stanna kvar på skolan eller om man får fara hem och plugga själv.
 
Ska kika om jag hittar nån film att kolla på innan jag ska sova.
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACKDÅ!!!!!

Svar: Vsg gumman! :)
Jenny

2012-08-29 @ 09:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0