Torsdag23Augusti

Hejsan!
 
Idag har jag hunnit vara på skolan 13-15.30 sen diska medans Linnea fixade middagen som blev kyckling och broccoligratäng. Var riktigt smarrigt. Efter middagen skyndade jag till min mormors lägga och fixade lite grejer sen drog jag till mormor och snackade med henne i några timmar. 
 
Nu är jag hemma och väntar på att min mamma ska ringa tillbaka så vi kan fixa mitt csn. Vill ha pengarna nu. Så förhoppningsvis får jag pengarna rätt så fort ifall man gör rätt.
 
Lönen kommer inte förrän måndag och är riktigt besviken på lönen redan såg jag trodde jag skulle få mera men tvyärr.. När man inte fick jobba speciellt mycket..
 
Åh, just det måste maila chefen nu kom jag ihåg.
 
Vad händer i helgen??
 
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0