Torsdag30Augusti!

Hallå alla!
 
Hade som första redovisningen i Voms1 igår, gick faktiskt helt okej. Även fast jag vet att jag måste börja snacka mera så lärarna vet att jag kan grejerna.
 
Efter redovisningen så snackade vi i gruppen hur vi ska få gruppen att fungera tillsammans osv. blev massa tjaffs och grejer, så rektorn blev inkallad. Men idag gick detmycket bättre med gruppen och alla verkar ändå ta grupparbeterna mera seriöst nu. Så det känns faktiskt bra. 
 
Idag började vi 8.30, hade voms 1 föreläsning om kommunikation till kl.10. Sen 2timmars rast innan vi började med föreläsningen i medicin 1 om cellen, vävnader och organ till kl.14.
 
Efter föreläsningen träffades vi i gruppen och gick igenom alla uppgifter vi har och bokade redovisning osv. Så nästa gång vi i gruppen ses är på måndag kl.10. 
 
Så imorrn ska jag försöka läsa kapitlet som vi ska läsa i voms1 inför uppgiften vi ska göra på måndag så att jag får vara ledig i helgen.
 
Imorrn ska jag även ner på stan å lämna igen 3 filmer och sen kanske gå en sväng på stan innan jag och syrran har tvättid 13-16. Sen på kvällen blir det utgång för min del på Lokal. 
 
Ska kolla på en film innan jag somnar.
 
Sov gott allihopa!
 
Please ta mig tillbaka till Turkiet nu!
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0