Lördag15December!

Hejsan!
 
Har haft fullt upp sen senaste uppdateringen. Hade Hälsopedagogikprovet förra fredagen och fick veta resultatet redan på måndagen. Klarade provet vilket känns underbart att behöva tänka på det nå mer. Sen på tisdagen hade jag sista redovisningen i Hälsopedagogiken om varför svenska blir fetare och fetare och det gick bara bra på den redovisningen. Sen hade vi föreläsning/redovisning och metod i diabetes på Voms2. Sen har jag pluggat hela veckan till provet som jag hade i fredags i Voms2. Har även hunnit träna 3ggr den här veckan, vilket känns riktigt bra. Har bara kvar 3 pass på träningsschemat som jag och Linnea kör på. 
 
I helgen blir det bara att ta det lugnt eftersom Linnea har jobbar helg så är mest hemma själv.
 
Nu väntar jag på att klockan ska bli 20, för att se så mycket bättre.
 
Nästa vecka har jag bara lektioner måndag och tisdag sen är det jullov. Min julvecka består av jobb, men skönt att tjäna lite pengar.
 
Kommer vara i Brände hela den veckan med undantag för den 26:de som ska spenderas i Umeå för utgång förhoppningsvis.
Mina stiliga tjejer! <3
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0