Måndag3December!

Hejsan!
 
I fredags blev det jobb i Bygdeå 7.45-16.45 sen buss hem till Umeå. Blev en riktigt lugn kväll med lite gosaker coh film. Lördag så bakade jag och Linnea lussebullar när vi hade vaknat. Sen på kvällen blev det utgång på Rex med Caroline, Ida och Ida G. Efter det så blev det Max en sväng efter det och hem och sova. 
 
Söndag blev det en dag i sängen var grymt trött.
 
Idag så var jag ledig från skolan. Klev upp väldigt sent men har hunnit duscha och plugga lite. Har läste lite om vård och omsorg i livets slutskede och försökt mig på powerpointen som jag ska ha till redovisningen nästa tisdag. Vill bli klar med den så jag bara behöver träna på den sen. Har som sagt prov i hälsopedagogik på fredag så vill lägga all energi på det just nu. 
 
Imorrn har jag skola 10-11.30. Sen blir det hem och plugga för fulla muggar. Sen onsdag ska jag kliva upp i tid och plugga hela dagen. Men ska även hinna med och träna på Iksu. 
 
Nu har Linnea kommit hem från jobbet så ska ta oss nått sen åka ner till Maxi och handla för veckan. Sen blir det att fixa middag och dra på Iksu för att gymma första passet för veckan. 
 
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0