Onsdag19December!

Hejsan!
 
Fick jullov igår, vilket känns underbart skönt. Och att veta att jag klarat hela första terminen är och helt underbart. Nu ska jag njuta av lovet så länge det varar. Jobbar nästan hela nästa vecka men det är bra att tjäna lite pengar, speciellt nu när det är storhelgsersättning å allt. Men blir att unna sig en utgång på annandagen bara för att  jag är ledig på torsdagen. 
 
Idag gymmade jag och Linnea sista gympasset på vårat träningsschema som vi haft i 8veckor tror jag det var så imorrn ska vi kolla om det blivit någon skillnad sen sist. 
 
Jag har äntligen hittat insperation till träning så jag är taggad till tusen. Bara hoppas det håller i sig.
 
Idag har jag vart på stan med Annicka, vilket var jättetrevligt var ju en evighet sen vi sågs sist. Shoppade även lite grejer till mig själv och en julklapp till min lillasyster. Fick en bra besked på kontot idag så slösade lite mera än det var tänkt. Men ibland måste man få unna sig lite nya grejer. Igår var även jag och Linnea på Strömpilen och där hittade jag en ny Bh och ny tröja. Men Bh får vi se hur länge jag behåller. Dom är alltid så himla osköna.. Men man får lida pin för att bli fin som man har lärt sig. 
 
Imorrn ska jag bara ta det lugnt. Måste även diska och har tvättid men den är inte förrän kl.16. Men ska försöka börja packa inför veckan som ska spenderas i Brände. 
Ska blir skönt att få en vecka ute på landet med mina föräldrar, småsyskon, Ditte och Busan. 
 
Ska försöka gå många promenader med tjejerna dom älskar ju att vara ute i snön.
 
Nu ska jag kolla på nån film sen sova
<3
<3
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0