Onsdag5December!

Hejhej!
 
Att kliva upp i tid är inte min grejer alltså.. Men har hunnit plugga lite och försökt fixa med försäkringspapperna som ska in i veckan. Men ska ta hjälp av min storasyster så allt blir rätt. Annars har jag inte hunnit så mycket idag, fryser även fast jag ligger inbäddad under täcket med mjukisbyxor, fleccetröja och tjocksockar. 
 
Blir att fixa middag när Linnea kommer hem sen blir det Iksu ikväll för 3:dje passet den här veckan.. Imorrn är sista passet för veckan eftersom vi ska spendera helgen i älskade Brände. Saknar min familj och älsklingstjejerna <3
 
 
<3
Åker hem på fredag efter tvättiden sen på lördag blir det julbord utanför Lövånger med familjen. Söndag kommer jag jobba 7-21 i Bygdeå sen blir det nog hem till Brände efter jobbet och sova där till på måndag och ta bussen hem.
 
Blir ett sent pass på Iksu eftersom vi ska köra överkropp och det lär vara mycket folk där vid 19-tiden, men ska funka ändå.
 
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0