Söndag16December!

Hej!
 
Idag har jag inte gjort mycket alls. Sett film hela dagen och tagit det väldigt lugnt. Blev en sväng förbi centrum för att handla lite frukt till skolan imorrn. Skönt att få komma ut å få lite frisk luft. 
 
Nu är det dags att sova så jag tar mig upp 7.15 imorrn och fixa det sista innan jag ska med bussen till Nus. 
 
Har en föreläsning i voms2 imorrn 9-10, sen blir det hälsosammaavslutningen 10 tills vi är klara.
 
Sen blir det hem och käka lunch. Efter det blir det antingen gymmet eller att handla först men båda grejerna ska hinnas med innan det är sovdags ingen.
bild från i fredags när jag gick till skolan!
Gonatt&sovgott!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0