Tisdag4December!

Hejsan!
 
Hade skola idag 10.00-11.00, redovisning i dokumentation osv. skulle löst en uppgift med gruppen och redovisa för läraren. 
 
Efter lektionen for jag hem och pluggade och fixade med powerpointen till min redovisning i hälsopedagogiken som jag har nästa tisdag. Är nästan helt klar med den ska bara finslipa den lite till och fixa med animeringen. Sen måste jag skriva 2sidor ungefär och skicka in till lärarna. Men det ska jag kanske hinna fixa imorrn och hinna plugga till provet i hälsopedagogiken som är på fredag. Ska även läsa igenom om paliativvård och skriva lite inför redovisningen som är på torsdag.
 
Var ner på stan en sväng idag Linnea fixade en ny mobil eftersom hennes hade gett upp. Jag köpte mig lite nya träningskläder på rea. Sen blev det hem och fixa middag. Vid 21 drog vi iväg på Iksu och gymmade ben.
 
Nu ska jag ta och sova så jag tar mig upp nångång imorrn.
 
Ska lägga in nya bilder från mobilen imorrn så jag har några nya att välja mellan.
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0